پاورداک چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

معرفی امکانات و خدماتی که پاورداک به شما ارائه می‌دهد‌

پرداخت اینترنتی آنلاین

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی امن برای مشتریان جهت خرید فایل با تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب به همراه پشتیبانی آنلاین.

خدمات پاورداک

استفاده از سرورهای اختصاصی ، مانیتورینگ و بررسی آپ تایم ، مانیتورینگ فروش دقیق ، بک آپ گیری بصورت منظم ، پشتیانی کاربران و فروشندگان و ... تنها بخشی از تلاش تیم پاورداک در ارائه خدماتی با بهترین کیفیت است.

نمودار گزارش فروش و تسویه حساب

ارائه گزارش فروش و لیست خرید ها به همراه گزارش جزئیات گردش مالی به صورتی نموداری به کاربران. همچنین پاورداک روزانه درخواست های تسویه فروشگاه ها را بصورت واریز بانکی انجام می دهد.

میزبانی (Host) نامحدود

میزبانی فروشگاه و فایل های شما تا حجم نامحدود و پهنای باند نامحدود به معنی فروش نامحدود فایل برای شماست در واقع شما هیچ هزینه‌ای برای هاستینگ ( حجم آپلود ) پرداخت نمی‌کنید.

مجوز ها و نمادها

پاورداک جهت ارائه هرچه مطلوب تر خدمات دارای اینماد و نماد ساماندهی و درگاه مستقیم پرداخت زرین پال است و مجوزهای لازم جهت کسب کار اینترنتی را از مراجع زیربط اخد نموده است.

تبلیغات و بازاریابی

سایت پاورداک به صورت منظم در حال آپدیت و توسعه می باشد و در راستای فروش بیشتر کاربران خود همواره تبلیغات می کند.

آشنایی با تعرفه خدمات پاورداک

تعرفه خدمات پاورداک چقدر است ؟

کلیه خدماتی که در سایت پاورداک ارائه می‌شوند بصورت رایگان هستند و با یک ثبت نام ساده می‌توانید از تمام امکانات رایگان استفاده کنید هدف پاورداک رسیدن به درآمد و موفقیت شما است و تنها زمانیکه فروشگاه شما فروش داشته باشد و شما به درآمد برسید از هر فروش مقداری کارمزد کسر می‌کند.

کارمزد پاورداک به چه صورت است ؟

پاورداک تنها برای هر فروش موفق براساس قیمتی که برای محصول خود تعیین کرده اید 20% کارمزد دریافت می‌کند یعنی اگر فرضا شما 10000 تومان قیمت محصول را تعیین کرده باشید فقط 2000 تومان سهم پاورداک خواهد بود و 30% از فروش محصول نیز به بازاریاب فایل میرسد یعنی 3000 تومان و 5000 تومان در حساب شما بعنوان فروشنده فایل ثبت میشود.

توجه داشته باشید شما می‌توانید علاوه بر فروش، از بازاریابی محصولات خود و دیگران نیز کسب درآمد کنید که در بخش راهنمایی سایت آموزش‌های لازم قرار گرفته است.

زمان و نحوه تسویه حساب پاورداک با فروشندگان به چه صورت است ؟

پاورداک یک سیستم حسابداری کامل با جزئیات در اختیار هر فروشنده می‌گذارد که درآمد و میزان فروش کاملا مشخص است و کاربر هر زمان که مایل باشد می‌تواند درخواست تسویه حساب نماید و مبلغ درخواستی به حساب بانکی فروشنده واریز می‌شود.
زمان تسویه حساب فروشنده 4 روز پس از درخواست می باشد علت این تاخیر شکایت احتمالی خریداران از فروشنده در خصوص فایل ها می‌باشد که درصورتیکه ظرف 4 روز شکایتی وجود نداشته باشد مبلغ به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

توسط
تومان